DEĞİRMENKÖY ORTAOKULU'NDAN BİLEK GÜREŞİNDE MADALYA YAĞMURU
Konya’da düzenlenen Okullar Arası Bilek Güreşi Küçük Kızlar İl Birinciliği müsabakalarında Akşehir’i temsil eden Değirmenköy Ortaokulu öğrencileri önemli bir başarıya imza attı. 6 sporcu ile yarışmalara katılan okul, toplam 10 madalya kazanarak hem Akşehir'in hem de okulun gururu oldu.
22 Haziran 2026 - 01:34
Bilek güreşi branşında gösterdikleri performansla göz dolduran genç sporcular, disiplinli çalışma ve azimlerinin karşılığını madalyalarla aldı. Elde edilen sonuçlar, okulun sportif faaliyetlerdeki başarısını bir kez daha ortaya koyarken, öğrencilerin gelecekteki organizasyonlar için de umut verdi.Değirmenköy Ortaokulu tarafından yapılan açıklamada, başarıda emeği bulunan öğrenciler ve öğretmenler tebrik edilirken, sporculara sağladıkları desteklerden dolayı Akşehir İlçe Milli Eğitim Müdürü Barbaros Topaloğlu ile İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Eyüp Yılmaz’a teşekkür edildi.Süleyman Bademci




YORUMLAR