ILGIN DEVLET HASTANESİ'NE YAPAY ZEKÂ DESTEKLİ MR CİHAZI KURULUYOR
Ilgın Belediye Başkanı Ömer Apil, ilçenin uzun süredir beklediği yapay zekâ destekli MR görüntüleme cihazının bugün itibarıyla Ilgın Devlet Hastanesi’ne indirilmeye başlandığını açıkladı
Başkan Apil, cihazın kurulum sürecinin ardından elektrik bağlantıları, teknik testler ve kalibrasyon işlemlerinin tamamlanacağını belirterek, yaklaşık 15 günlük sürecin ardından cihazın hizmet vermeye başlayacağını ifade etti. Resmi açılışın ise vatandaşların katılımıyla gerçekleştirileceğini söyledi.
İlçede sağlık alanında önemli bir eksikliğin giderildiğini vurgulayan Başkan Apil, “Hemşehrilerimizin sağlık hizmetlerine kendi ilçelerinde daha hızlı ve daha kolay ulaşmasını sağlayacak bu önemli yatırımın hayata geçmesinden büyük memnuniyet duyuyoruz” dedi.
Ömer Apil, yapay zekâ destekli MR cihazının Ilgın’a kazandırılmasında emeği geçenlere teşekkür ederek, “MR görüntüleme cihazımızın Ilgın’ımıza ve tüm hemşehrilerimize hayırlı olmasını diliyorum. Eser ve hizmet siyaseti anlayışıyla durmadan, yorulmadan çalışmaya devam ediyoruz” ifadelerini kullandı.
Yeni cihazın hizmete girmesiyle birlikte vatandaşların çevre il ve ilçelere sevk edilme ihtiyacının azalması, teşhis süreçlerinin hızlanması ve sağlık hizmetlerine erişimin daha da kolaylaşması bekleniyor.


YORUMLAR