1922 AKŞEHİRSPOR DEPLASMANDAN 3 PUANLA DÖNDÜ Editor: admin 27 Ekim 2025 - 01:56 1922 Akşehirspor, 2025-2026 futbol sezonunun 3. haftasında Denizli Atatürk Stadyumu’nda karşılaştığı Denizlispor’u 2-1 yenerek deplasmandan altın değerinde 3 puanla ayrıldı. Paylaş Tweetle WhatsApp YORUMLAR 0 Yorum adlı kullanıcıya cevap 1922 akşehir spor denizlispor Emine Rana Adıgüzel Avrupa üçüncüsü oldu MİLLİ MAÇ HEYECANI BİR KEZ DAHA SELÇUKLU’DA DEV EKRANDA YAŞANACAK 9. DÜZ BİSİKLET YARIŞI İÇİN KAYITLAR BAŞLADI Muhammed Eren Uysal Dünya Şampiyonası’na damga vurdu... 6 altın, 2 dünya rekoru Tümosan Konyaspor Deplasmanda Gençlerbirliği'ni 2-1 mağlup etti AK PARTİ AKŞEHİR’DEN SİNAN MAKASCI’YA ZİYARET
YORUMLAR