KARNELERİNİ PROTOKOL ÜYELERİNDEN ALDILAR
Seydişehir Kaymakamı Mustafa Hamit Kıyıcı ve Belediye Başkanı Hasan Ustaoğlu, Selçuklu İlkokulunda düzenlenen karne dağıtım törenine katıldı.
İlçe Kaymakamı Kıyıcı ve Belediye Başkanı Ustaoğlu’nun katıldığı karne dağıtım programına İlçe protokol üyeleri ’de eşlik etti.
Öğrencilerin karne heyecanına ortak olan ve karnelerini dağıtan ilçe protokol üyeleri, öğrencilere daha iyi bir gelecek hazırlamak için çalıştıklarını kaydetti.
2025-2026 eğitim ve öğretim yılı karne heyecanı yaşayan öğrenciler İlçe Protokol Üyelerinin elinden karne almanın mutluluğunu yaşadı.
Yaz tatillerini dinlenerek, eğlenerek, kitap okuyarak ve çeşitli kurslara giderek vakitlerini değerlendirmelerini kaydeden Kaymakam Kıyıcı ” hedeflerinin her zaman yüksek tutun. Asla başaramayacağız kelimesine hayatınızda yer vermeyin” ifadelerini kullandı.
Eğitim-öğretim yılını azim ve emekle tamamlayan öğrencileri tebrik eden Beledyie Başkanı Hasan Ustaoğlu; Hayalleriniz daima büyük olsun, düşünen, üreten, okuyan, bireyler olun başarı sizi mutlaka bulacaktır. Kendinizi ne kadar iyi yetiştirirseniz ülkemiz de o kadar gelişecek, o kadar iyi yerlere gelecektir. Bunu sizler yapacaksınız. Bol bol dinlenin, kitap okuyun, oyun oynayın ve yeni eğitim dönemine sağlık, mutluluk ve enerjiyle hazırlanın. Ben bu duygu ve düşüncelerle hepinize iyi tatiller diliyor, fedakârca görev yapan öğretmenlerimize ve her zaman evlatlarımızın yanında olan kıymetli velilerimize teşekkür ediyorum” dedi.
Karne dağıtım töreni sonrasında İlçe Protokol üyeleri öğrenciler ile birlikte günün anısına hatıra fotoğrafı çekildi


YORUMLAR