BAŞKAN BIÇAKÇI NEÜ ÖĞRENCİLERİ İLE BULUŞTU Editor: admin 22 Aralık 2025 - 00:09 Konya SMMMO Yönetim Kurulu Başkanı Halil Bıçakçı,Necmettin Erbakan Üniversitesi Maliye Topluluğu’nun düzenlemiş olduğu “Geleceğin Mesleği: Muhasebe ve Mali Müşavirlik Buluşması” sempozyumuna katılarak öğrencilerle bir araya geldi Paylaş Tweetle WhatsApp YORUMLAR 0 Yorum adlı kullanıcıya cevap konya smmmmo halil bıçakçı neü öğrencileri TÜRKİYE’NİN EN GÜZEL VE EN BÜYÜK ÇİÇEK BAHÇESİ KAPILARINI ZİYARETÇİLERİNE AÇTI KARATAY’DA “BİR ATIK ÇOK ŞEY DEĞİŞTİRİR” YARIŞMASINDA ÖDÜLLER SAHİPLERİNİ BULDU BİLİM KONYA YAZ OKULU TEKNOLOJİ EĞİTİMLERİNDE MÜLAKAT KAYITLARI BAŞLADI 9000 ÖĞRENCİ KARATAY’DA DOĞAYI KEŞFEDEREK MEZUN OLDU Akşehir Mem'den Kız Anadolu İmam Hatip Lisesine Ziyaret İbrahim Işık’tan İstasyon Haber Gazetesi'ne ziyaret
YORUMLAR