Akşehir Devlet Hastanesi "Anne Dostu Hastane" Ünvanı Almaya Hak Kazandı
Akşehir Devlet Hastanesi, Sağlık Bakanlığı Kadın ve Üreme Sağlığı Daire Başkanlığı tarafından yürütülen “Anne Dostu Hastane Programı” kapsamında gerçekleştirilen değerlendirmeler sonucunda “Anne Dostu Hastane” ünvanı almaya hak kazandı.
26 Haziran 2026 - 01:53
Gerçekleştirilen kapsamlı değerlendirme sonucunda Akşehir Devlet Hastanesi’nin belirlenen kriterleri başarıyla karşıladığı ve aldığı puanlarla “Anne Dostu Hastane” ünvanını almaya hak kazandığı bildirildi.
Konuya ilişkin açıklamada bulunan Akşehir Devlet Hastanesi Başhekimi Uz. Dr. Bülent Erdem, elde edilen başarının ekip çalışmasının bir sonucu olduğunu belirterek şunları söyledi:
“Anne ve bebek sağlığını önceleyen, güvenli ve kaliteli sağlık hizmeti sunmayı temel alan çalışmalarımızın Sağlık Bakanlığımız tarafından tescillenmesinden büyük mutluluk duyuyoruz. Hastanemizin ‘Anne Dostu Hastane’ ünvanı almaya hak kazanması, kadın hastalıkları ve doğum servisimizle doğumhanemiz başta olmak üzere tüm sağlık çalışanlarımızın özverili çalışmalarının bir sonucudur. Gebelik sürecinden doğuma ve doğum sonrasına kadar anne adaylarımıza en iyi hizmeti sunmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bu başarıda emeği bulunan tüm personelimize teşekkür ediyor, ilçemize ve bölgemize hayırlı olmasını diliyorum.”Hastane yönetimi olarak,anne ve bebek odaklı sağlık hizmetlerinin geliştirilmesine yönelik çalışmalarımız bundan sonra da aynı titizlikle sürdürülecek.




YORUMLAR