Konya Emniyeti’nden Sıcak Karşılama
Konya İl Emniyet Müdürlüğü ev sahipliğinde gerçekleşen programda, Kayseri’den gelen şehit aileleriyle yakından ilgilenen Emniyet Müdürü Necmettin Koç ve eşi Tuğba Koç, misafirlerini oldukça sıcak ve samimi bir ortamda ağırladı. Şehit aileleriyle tek tek sohbet eden ve taleplerini dinleyen Koç çifti, Konya Emniyeti olarak her zaman ve her koşulda şehit yakınlarının yanında olduklarını önemle vurguladı.

"Sizler Bize Şehitlerimizin Mukaddes Emanetisiniz"
Duygusal anların yaşandığı programda, vatan toprağı için canını feda eden aziz şehitlerimizin hatıraları yâd edildi ve dualar okundu. Konya İl Emniyet Müdürlüğü yetkilileri, devletin ve emniyet teşkilatının tüm imkanlarıyla şehit ailelerinin hizmetinde olduğunu belirterek şu kararlı ifadeleri kullandı:

"Sizler başımızın tacı, gözümüzün nurusunuz. Şehitlerimizin mukaddes hatıralarını yaşatmak ve sizlerin yanında olmak Konya Emniyeti olarak bizim en asli, en kutsal görevimizdir. Teşkilatımız, her zaman şehitlerimizin emanetlerinin koruyucusu olacaktır."

Program, şehitlerimize rahmet ve minnet dualarının edilmesiyle son buldu. Bu vesileyle vatanımız uğruna canını feda eden tüm aziz şehitlerimizi rahmet, minnet ve saygıyla anıyoruz.
